maanantai 21. huhtikuuta 2008

Varjelukset- nautintoa ja tuskaa

Rakas pikkuveljeni Nakki oli ostanut rahoillani 7. HP:n. Eikä maksanut kuin 29,90. Melko tyyristylleröistä siis. Suotakoon se kuitenkin tuolle pienelle kirjakaupalle. Ehkä siirsin taas konkurssia.

Olen ollut kirja kiinni naamassa siitä lähtien, kun sen kello 15 sain. Välillä olen ollut parisen tuntia navetassa, mutta silti olen edennyt sivulle 320. Ei ole tullut edes syötyä lounaan jälkeen kuin pari leipää. Nälkä on kaikonnut tyystin. Mielessä pyörii vain Harry & co.

Vaikka lukeminen onkin hyvin nautinnollista, suorastaan ahmin kyseistä kirjaa, on se myös tuskallista. Minua pelottaa koko ajan. Kuoleman varjelukset on nimittäin todella jännittävä kirja. En ymmärrä, miten Harryn tarina voi päättyä tähän. On niin paljon selittämättömiä juttuja, että riittääkö reilu 800 sivua tosiaan siihen, että kaikki salaisuudet paljastuvat? Minua oikeasti jännittää niin paljon, että oli pakko tulla välillä kirjoittamaan tänne blogiin. Jos osaisin taikoa, minua ei todellakaan laitettaisi Rohkelikkojen tupaan, vaan Puuskupuhin. Olen jänishousu.

Ei kommentteja: